خريد ويلا در ازمير

جاذبه هاي گردشگري ازمير | فلات پارس

براي رفتن به كشوري ديگر حتي يك مسافرت ساده هر فردي شروع به تحقيق در مورد مقصد مينمايد و حتي اگر كمي وسواس باشد در اين موضوع براي تحقيق در مورد شهر هاي سر راهي نيز تحقيق ميكند كه حداقل محل هاي مورد نظر براي غذا خوردن را نيز بشناسد. با اين اوصاف براي خريد ويلا در ازمير ويا هر ملك ديگر در تركيه شما بايد با مطالعه هاي مختلف و مشاوره گرفتن از كارشناسان كار بلد اطلاعات خود را تكميل كنيد و سپس در صورت نهايي شدن تصميم خود با مشاوران املاك تمس بگيريد. اما براي اين كار افرادي هستند كه با گرفتن اطلاعات شما ملك هاي مناسب شما را بررسي ميكنند و نتايج را براي شما اعلام ميكنند. البته اين در مورد موضع خريد ويلا در ازمير كمي شرايط متفاوت است و شما براي خريد ويلا در ازمير بايد با مشخصات خواسته شد اقدام كنيد.

موقعيت جغرافيايى و اطلاعات شهر ازمير

ازمير، مرواريد درياي اژه سومين شهر بزرگ تركيه در غرب اين كشور و در سواحل درياي اژه قرار گرفته است. 8500 سال قدمت، زمين حاصلخيز، آب و هواي مطلوب، 629 كيلومتر وسعت ، 300 روز آفتابي در طول سال، دريايي با رنگ هاي نيلي متفاوت و آثار بجا مانده از 32 تمدن كه در ازمير وجود داشتند ازمير را شهري آماده كشف توسط گردشگران ساخته است.

ازمير جايگاهش را به عنوان قطب اقتصادي و يك جامعه پويا به سبب مكان قرارگيري، آب و هوا و اين حقيقت كه خانه فرهنگ ها و مذاهب مختلفي مي باشد به دست آورده است. ايراني ها، يوناني هاي باستان، آشوري ها، رومي ها، بيزانسي ها و عثماني ها تنها تعداد كمي از دهها تمدني هستند كه در طي تاريخ طولاني اين شهر تحت اشغال آنها درآمده است. اين واقعيت كه نيمي از جمعيت 4 ميليوني ازمير كمتر از 30 سال سن دارند شهر را به شهري سرشار از زندگي تبديل كرده. اين شهر مملو از دهها هزار دانشجو، دانشمندان با سواد، هنرمندان، تجار و دانشگاهيان مي باشد.

بخاطر آب و هواي عالي ازمير، اين شهر داراي محيط ايده آل براي توليدات كشاورزي مانند زيتون، انجير، انگور و پنبه است. غذاهاي دريايي متنوع، نوشيدني ها و گياهان محلي، روغن زيتون و غذاهاي خوشمزه باعث شده ازمير مقصد جذابي براي خوراك شناسان باشد.

 

آب و هوا

ازمير داراي آب و هواي مديترانه اي است كه از جمله ويژگي هاي آن تابستان هاي گرم، خشك و طولاني و زمستان هاي معتدل و باراني است. ميانگين بارش سالانه ازمير695.4 ميلي متر ثبت شده و اكثر بارش در فاصله ماه نوامبر تا مارس اتفاق مي افتد. مابقي اين ميانگين نيز بيشتر در فواصل بين ماههاي آوريل تا مه و سپتامبر تا اكتبر مي باشد. در ماه ژوئن تا اوت نيز ميزان بارش بسيار كم است. بيشترين ميزان بارش يعني 145.3 ميلي متري در 29 سپتامبر سال 2006 ثبت شده.

حداكثر دما در طول ماههاي زمستان 10 تا 16 درجه سانتي گراد است. اگرچه اين اتفاق به ندرت رخ مي دهد اما بارش برف مي تواند در طول ماههاي دسامبر و فوريه اتفاق بيفتد. اين اتفاق به جاي اينكه در تمام طول يك روز يا بيشتر رخ دهد تنها در طول چند ساعت رخ مي دهد. بيشترين مقدار ثبت شده براي بارش برف در اين شهر 32 سانتي متر در روز 31 ژانويه 1945بوده است. دماي هوا در طول تابستان در بين ماههاي ژوئن تا سپتامبر مي تواند به بالاتر از 40 درجه سانتي گرد برسد. با اين وجود، دماي هوا معمولا بين 30 تا 36 درجه سانتي گراد است.

 

تاريخچه ازمير

تاريخ ازمير به 3000 سال قبل از ميلاد مسيح باز مي گردد زماني كه تروجان ها شهر يشيلووا را در بورنوا بنا نهادند و سپس اين كار را در خرابه هاي اسميرنا (سمورنا) - تپكول و پس از آن كاديفكالين در حومه شمالي بايراكلي ادامه دادند. اين مكان زادگاه هومر بوده و تصور بر اين است كه او قرن هشتم قبل از ميلاد مسيح در اينجا مي زيسته است. يونانيان به رهبري ليديان اين شهر را حدود 600 سال قبل از ميلاد ويران كردند و همچنين به رهبري اسكندر در 334 سال قبل از ميلاد مسيح اندكي آن را احيا نمودند.

بعد از مرگ اسكندر، ژنرال هايش آرزوهاي او را دنبال كردند و تصميم بر احياي اسميرن در ارتفاعات پاگو در كاديفكالين گرفتند. سپس اين شهر تحت حكومت رومي ها به شكوفايي و رونق رسيد. در سال 178 قبل از ميلاد وقوع يك زلزله شهر را ويران كرد و پس از آن در دوره امپراطوري بيزانس شهر بازسازي و به يكي از بنادر تجاري مهم تبديل شد. پس از اين دوره شهر تحت سيطره عرب ها، سلجوقيان، مسيحيان، مغولان دوراني پرآشوبي را تجربه كرد كه اين امر تا زمان شروع محمت اول كه در سال  1415 اين شهر را به امپراطوري عثماني ملحق كرد ادامه يافت.

در زمان حكومت سليمان كبير، اسميرنا با وجود زلزله هاي مكرر تبديل به شهري شكوفا و پررونق و يك مركز تجاري مهم شد. اين شهر، يك شهر چند مليتي بود كه اكثريت آن را ارتودوكس هاي يوناني تشكيل مي دادند و به جز آنها ارمني ها، يهوديان و مسلمانان نيز در اين شهر مي زيستند. به همين دليل زبان هاي بسياري كه توسط بازرگان محلي و گردشگران استفاده مي شده در خيابان هاي اين شهر قابل شنيدن بود.

پس از جنگ جهاني اول و شكست امپراطوري عثماني بخاطر اينكه اكثريت جمعيت اين ناحيه يوناني بودند متفقين كنترل اين شهر و كل منطقه درياي اژه را به يونان اعطا كردند. جهت خريد ويلا در ازمير شما با قسمت هاي متفاوت شهر روبه رو هستيد كه در اين ميان با تاريخچه هاي مختلفي رو به رو است.

معرفي شهر ازمير تركيه - شهر ازمير تركيه | يزدان گشت سفيران 02141454

يونانيان در قلب آناتولي اين هدف را دنبال مي كردند كه جوامعي در آسياي صغير با اكثريت جمعيت يوناني را متحد كنند و اين سبب بوجود آمدن تنشهاي فزاينده اي شد. با رهبري آتاتورك ارتش تركيه ضد حمله اي صورت داد و شهر را تصرف كرد.  پس از آن نيروهاي تركيه 70 درصد شهر را آتش زدند كه از آن با نام آتش بزرگ ياد مي شود. پس از آتش بزرگ ويژگي چند فرهنگي بودن شهر از بين رفت و ارمني ها و يوناني ها از اين شهر اخراج شدند.

آتاتورك بطور رسمي در تاريخ 9 سپتامبر 1922 ازمير را به عنوان بخشي از تركيه اعلام كرد كه از آن پس اين روز به نام روز آزادي شهر شناخته مي شود.

 

غذا و نوشيدني هاي ازمير

غذاهاي ازمير تحت تاثير چند فرهنگي بودن اين شهر است به بيان ديگر تنوع غذايي آن از نواحي اژه اي و مديترانه اي نشات مي گيرد. زمين هاي وسيع و حاصلخيزي كه در اطراف شهر وجود دارند سبب شده است كه سبزيجات غني در اين منطقه كشت شود و به همين دليل برگ سبزيجات و گياهان وحشي جايگاه ويژه اي در غذاهاي ساكنين اين منطقه دارند. از جمله غذاهاي رايج در اين شهر مي توان به سوپ تارهانا (متشكل از ماست و گوجه فرنگي)، كوفته ازمير، كوفته سولو، كشكك (گندم آب پز به همراه گوشت)، زرده (برنج شيرين شده با زعفران) و موكور (متشكل از كدو سبز و تخم مرغ) اشاره كرد. علاوه بر اين غذاها ازمير شيريني هاي مختص به خود را نيز دارد كه بويوز و لوكما نام دارد. كومرو ساندويچي است كه مختص به ناحيه چشمه مي باشد. اين ساندويچ تركيبي از پنير و گوجه فرنگي بوده و گاهي ماده اي به نام سوكوك به آن اضافه مي شود.

 

مناسبت ها و رويدادها

جشنواره بين المللي ازمير كه در اواسط ماه ژوئن آغاز و تا اواسط ژوئيه ادامه مي يابد از سال 1987 آغاز به كار كرده است. در طول اين جشنواره ساليانه هنرمنداني در سطح جهاني از جمله تك نوازان و هنرمندان، اركسترها، گروههاي رقص، گروههاي جاز و راك از جمله ري چارلز ، پاكو دو لوسيا ، جوآن بائز، گروه رقص مارتا گراهام، تانيتا تيكارام، جترو تول، اركستر فيلارمونيكي لنينگراد، كريس دي برگ، استينگ، اركستر فيلارموني ايالتي مسكو، جان گاربارك، كر كرور، آكادمي سنت مارتين در فيلد، كودو، چيك كورا و اوريجين، گروه باله شهر نيويورك، نيگل كندي، برايان آدامز، جيمز براون، التون جان، كري ت كاناوا، ميخائيل باريشنيكوف و ژوزپ كاررااس در سالن هاي مختلف شهر و مناطق اطراف آن از جمله تئاترهاي باستاني در افسس و متروپوليس (شهر باستاني ايوني واقع در نزديكي شهر توربالي) اجراهاي خود را انجام مي دهند. از سال 2003 اين فستيوال عضو انجمن فستيول هاي اروپايي شده است.

فستيوال اروپايي جاز ازمير يكي از رويدادهاي فراواني است كه توسط بنياد فرهنگ، هنر و آموزش ازمير از سال 1994 سازماندهي شده است. هدف جشنواره جاز اين است كه بزرگان اين رشته و عاشقان آن را گرد هم بياورد. جشنواره فيلم كوتاه ازمير از سال 1999 برگزار مي شود.

 

جشن هاي جهاني كودك در كارسياكا

شهرداري كارشياكا- دپارتمان آموزش ملي كارشياكا

18-25 آوريل

 بليط ازمير,بليط تهران ازمير,بليط ازمير تركيه,رزرو بليط ازمير,بليط ازمير  هوائي,قيمت بليط ازمير

فستيوال توت فرنگي (اميرالم – منمن / ازمير)

شهرداري اميرالم

5 مه

جشن بادبادك و بهار (بورنوا / ازمير)

شهرداري بورنووا

اولين هفته مه

 

فستيوال بهشت پرندگان (ساسالي-چيگلي / ازمير)

شهرداري ساسالي

اولين هفته هي

 

جشنواره گيلاس طلايي كمال پاشا (كمال پاشا / ازمير)

شهرداري كمال پاشا

سومين و چهارمين هفته مه

 

فستيوال بين المللي جوانان بوردووا (بوردووا / ازمير)

شهرداري بوردووا

17-27 مه

 

اتحاد مديترانه (برگاما / ازمير)

دفتر مركزي برگاما

20-25 مه

 

جشنواره گيلاس

شهرداري بادملي

هفته اخر مي يا هفته اول ژوئن

 

جشنواره برگاما (برگاما / ازمير)

شهرداري برگاما و دفتر مركزي برگاما

1-7 ژوئن

 

بازيهاي شبه جزيره اي (سلچوك / ازمير)

شهرداري سلچوك و دفتر مركزي سلچوك

11-15 ژوئن

 

فستيوال بين المللي ازمير

بنياد فرهنگ هنر

10 ژوئن- 10 ژوئيه

 

فستيوال بين المللي تئاتر كودكان و نوجوانان  (آلاچاتي/ ازمير)

شهرداري آلاچاتي

28 ژوئن- 2 ژوئيه

 

فستيوال بين المللي دريايي چشمه (چشمه/ ازمير)

شهرداري چشمه

1- 6 ژوئيه

 

فستيوال بين المللي موسيقي (چشمه/ ازمير)

شهرداري چشمه

4-9 ژوئيه

 

فستيوال فرهنگ و هنر چاندارلي (چاندارلي- ديكيلي / ازمير)

شهرداري ديكيلي

19-20 ژوئيه

 

فستيوال بين المللي هندوانه (باييندير / ازمير)

شهرداري باييندير

ژوئيه

 

فستيوال بين المللي فرهنگ و هنر اوزدره (اوزدره / ازمير)

شهرداري اوزدره

ژوئيه

فستيوال فرهنگ و هنر (فوچا / ازمير)

شهرداري فوچا

دومين هفته اوت

 حقايق جالب درباره «ازمير» تركيه (+عكس)

فعاليت هاي فرهنگي و هنري درياي آبي- ديكيلي سبز (ديكيلي / ازمير)

شهرداري ديكيلي

3 جولاي - 31 اوت

 

فستيوال بين المللي ازمير (ازمير)

بنياد فرهنگ هنر

29 جولاي – 19 اوت

 

فستيوال استقلال (سلچوك / ازمير)

شهرداري سلچوك

1 – 8 سپتامبر

 

فستيوال فرهنگ و هنر ( تيره / ازمير)

شهرداري تيره

3 – 6 سپتامبر

 

فستيوال آزادي منمن (منمن / ازمير)

شهرداري منمن

7 – 8 – 9 سپتامبر

 

فستيوال برداشت انگور (اوگلاناناسي – مندرس / ازمير)

شهرداري اوگلاناناسي

15 سپتامبر

 

 فستيوال بين المللي فرهنگ، هنر و گردشگري سلچوك – افس (سلچوك / ازمير)

سلچوك (ورزشگاه باستاني افسس)

16-17 ژانويه

 

شماره تلفن هاي ضروري

فرودگاه عدنان مندرس، تلفن: 2742626(0232)

گارد ساحلي: 158

مشكلات برقي: 186

آتش سوزي هاي جنگل: 177

آتش نشاني: 110

اورژانس: 112

تماس اورژانسي با پليس: 155

امور امنيتي: 156

قطعي آب: 185

اداره گاز: 187

واحد كمك به بيماران بين المللي: 4444728

اداره پست: 161

ترافيك: 154

اداره پليس 153

 

درباره حمل و نقل شهري

حمل و نقل بين شهري

سفر به ازمير ؛ مكان هاي ديدني، غذاها و تفريحات شبانه - سفرزون

قطعا دراين ميان اطلاعاتي هستند كه ميتوانيد ان هارا يادداشت كرده و پس از خريد ويلا در تركيه و شروع زندگي خود در تركيه از ان ها استفاده كنيد. البته نگران نباشيد كه پس از خريد ويلا در ازمير به بن بست خواهيد خورد زيرا كارشناسان ما در همه جوانب ميتوانند پاسخگوي شما باشند و همه سوالات شما را پاسخ بدهند.

خريد اپارتمان در ازمير

براي شروع زندگي در منطقه اي جديد كه حتي پول رايج ان نيز با منطقه كنوني شما فرق دارد, شايد در ابتدا كمي دشوار باشد. زيرا كه شما حتي قيمت روزمرگي هاي خود را در ان منطقه نميدانيد. بنابراين تصميم داريم براي كساني كه قصد خريد اپارتمان در ازمير دارند هزينه هاي زندگي در اين شهر را برايشان اماده كنيم. در اين مطلب حتي قيمت لباس نيز مورد بررسي قرار گرفته است تا بتوانيد براورد درستي از قيمت ها در اين شهر داشته باشيد.

يشريش

هزينه هاي زندگي در ازمير چگونه است؟

ازمير يكي از شهرهاي بسيار زيبا و پهناور تركيه است كه هزينه زندگي در آن بسيار پايين مي باشد. امروزه به دليل شرايط ويژه ي كشور ما، روزبه روز به تعداد متقاضيان مهاجرت افزوده مي شود. تركيه نيز از جمله كشورهايي است كه به دليل ذائقه و فرهنگ مشابه مردمانش به ايرانيان، بسيار مورد علاقه ي ايرانيان است. عده ي زيادي تركيه را به دليل هزينه هاي پايين تر نسبت به بقيه ي كشورهاي اروپايي براي سفر يا مهاجرت انتخاب مي كنند. در اين ميان شهرهاي آنتاليا و استانبول شهرهايي هستند كه همواره بيش از بقيه مورد لطف و استقبال ايرانيان قرار گرفته اند. عده ي زيادي اين شهرها را براي گذراندن تعطيلات يا زندگي انتخاب مي كنند. جالب است بدانيد شهر ازمير كه امروز موضوع صحبت ماست، شهري ايده آل براي زندگي محسوب مي شود. هزينه هاي زندگي در ازمير بسيار مناسب و حتي از زندگي در پايتخت خودمان، تهران هم كمتر است. هم چنين، ازمير داراي ديدني هاي طبيعي و باستاني فراوان و مردمي مهمان نواز است كه در مجموع سفر به اين شهر را دلنشين تر مي كند

 

جغرافيا و اقليم ازمير

همانطور كه مي دانيد ازمير شهري با آب و هواي مديترانه اي با تابستان هاي آفتابي و گرم و زمستان هاي معتدل و باراني است. اين شهر پهناور ساحل باختري، با حدود 4 ميليون جمعيت، سومين شهر پرجمعيت تركيه و دومين شهر وسيع محدوده ي درياي اژه به شمار مي رود. ازمير داراي 30 منطقه و مساحت كلي ۷۳۴ هزار كيلومتر مربع مي باشد و ارتفاع متوسط آن از سطح دريا ۳۰ متر است. در واقع خريد اپارتمان در تركيه ميتواند شمارا در منطقه اي جديد وارد كند.

 

وضع اقتصادي ازمير

ازمير، از جمله شهرهايي است كه از هيچ نعمتي بي بهره نمانده است. اين شهر با زيبايي هاي فراوان طبيعي و منابع آب فراوان و خاك بارور و اقليمي بسيار مناسب براي كشاورزي است. طبيعي است كه چنين شهري مركز مهم و ويژه اي براي كشور خود باشد. به سبب اين موقعيت ممتاز اقليمي اين شهر نه تنها در صنعت و تجارت در كشور خود، بلكه در جهان پيشرو است و حرفي براي گفتن دارد.

 عكس

چرا ازمير را مرواريد درياي اژه مي خوانند؟

شهر ازمير به "چهره ي مدرن آناتولي" شهره است. اما اين مطلب به اين معني نيست كه اين شهر از تاريخي ضعيف برخوردار باشد. برعكس؛ ازمير در طي زمان، تنوعي از تمدن ها و دين هاي مختلف را به خود ديده است. اين شهر، با قدمتي به گستره ي 6500 سال پيش از ميلاد، ميزبان اقوام و ملل مختلف بوده است. با اين وجود اين همه سرزندگي و تكاپو و مهم تر از همه، فرهنگ غني مردم ازمير، از مقاومت بالاي اين شهر در برابر حوادثي كه در طي تاريخ بر آن گذشته است، حكايت مي كند. به سبب همين، قدمت تاريخي و فرهنگي شهر ازمير است كه آن را "مرواريد اژه" مي خوانند.

 

آب و هواي مطبوع

آب و هوا براي بسياري از افرادي كه به قصد سفر يا مهاجرت به جايي مي روند، اولويت اول است. تصور كنيد كه در جايي زندگي كنيد كه هوا به ندرت آفتابي يا برعكس به ندرت خنك و مطبوع باشد يا هر روز درگير ترافيك و آلودگي باشيد. اين موضوعات براي فردي كه قصد دارد مكاني براي زندگي پيدا كند حياتي است. خبر خوش اينكه اگر قصد زندگي در ازمير را داشته باشيد اين نگراني ها به دلتان راه پيدا نخواهد كرد. ازمير شهري با آب وهواي بسيار مطلوب و معتدل است. به طوري كه به دليل اعتدال هوا و كمتر بودن نسبي اختلاف دماي زمستان و تابستان، شما به راحتي مي توانيد خانه را گرم يا خنك نگه داريد. در بسياري از كشورها سالانه هزينه ي شگرفي صرف تلطيف هوا در خانه ها مي شود اما خوشبختانه ازمير با ساكنان خود سازگار است. در اصل خريد اپارتمان در ازمير به شما كمك ميكند كه تعطيلات خود را به بهترين شكل بگذرانيد.

 

طبيعت بسيار زيبا و بافت تاريخي منحصر به فرد

ديدني هاي ازمير تلفيقي از درياي آبي اژه و ساحل هاي شني گرم و درختان سرسبز و نخل هاي بلند است. ديدن اين منظره به همراه آسمان پاك و هواي تميز ازمير، آن هم بعد از يك روز پركار بسيار دلنشين خواهد بود.

 يسشر

ازمير به سبب پيشينه ي كهن خود داراي آثار باستاني فراواني است كه اين خود يكي از دلايلي است كه ازمير سالانه ميزبان توريست هاي زيادي از سرتاسر جهان مي شود. برج ساعت ميدان كناك، بناي آسانسور، كليساي سنت پليكارت، خانه ي حضرت مريم، غار اصحاب كهف، معبد آپولون، مسجد حيصار، شهر تاريخي افس و بناي يادبود آتاتورك در ميدان جمهوريت از جمله معروف ترين اين آثار تاريخي مي باشند.

 

 

 

 

 

 

 

فرصت هاي شغلي

هزينه هاي زندگي در ازمير بسيار پايين است و مي توان با كمي جستجو، شغل پيدا كرد. براي تمام افرادي كه به ازمير مهاجرت مي كنند، پيدا كردن شغل درخور دغدغه ي بزرگي است. ازمير به سبب داشتن منابع درآمد دائمي از قبيل بندرگاه و زمين هاي زراعي، موقعيت مناسبي از نظر اقتصادي در تركيه دارد. كسب و كار در ازمير مانند هر شهري راه هاي خاص خود را دارد؛ البته اگر قصد خريد اپارتمان در ازمير را داريد شايد فرصت هاي شغلي كشاورزي زياد برايتان جالب نباشد و بهتر است زمين بخريد. اما در عين حال امري ممكن و ساده است. علاوه براين، به دليل پايين بودن هزينه هاي زندگي در ازمير و جمعيت كم، نگراني اي براي شما وجود نخواهد داشت و به راحتي مي توانيد مشغول به كار شويد.

 

 عكس

سيستم حمل و نقل عمومي گسترده

در كشور تركيه خودرو و سوخت، هر دو بسيار گران هستند و احتمالا براي افراد مهاجر و حتي بسياري از ترك ها امكان رفت وآمد با خودروي شخصي وجود ندارد؛ اما در ازاي آن تركيه داراي خطوط مترو و اتوبوس گسترده و منظم مي باشد. به اين شكل مي توانيد با هزينه كمتر اما به راحتي با استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي در شهر ازمير به هر نقطه اي از شهر كه اراده كرديد، برويد.

 

غذاهاي خوش طعم و لذيذ

غذاهاي تركي بسيار خوش مزه و باب ميل ايرانيان هستند. در ازمير هر زماني از روز مي توانيد با صرف اندكي هزينه و زمان در رستوران ها و كافه هاي بي شمار اين شهر ميان وعده يا غذايي باب ميل خود پيدا كنيد يا فقط براي نوشيدن يك فنجان چاي و رفع خستگي در كافه اي مكث كنيد.

 عكس

فستيوال و زندگي شبانه

اگر از دسته افرادي هستيد كه روشن بودن چراغ هاي شهر در شب و تفريح و گردش برايتان اهميت دارد، فستيوال هاي بين المللي ازمير و گشت وگذار در السانجاك را از دست ندهيد.

 

خريد اپارتمان در ازمير تركيه

هزينه هاي زندگي در ازمير علاوه بر تمام ويژگي هاي رفاهي، تفريحي، فرهنگي و اقليمي، شامل خريد يا اجاره ي خانه و مخارج مربوط به آن، بسيار مناسب و قابل قبول مي باشد. از اين رو، فرصت زندگي با امكانات خوب و قابل قبول، هزينه هاي معقول در مواردي از قبيل خوراك و پوشاك و ... به سرعت براي شما فراهم مي شود و اين موضوع سختي مهاجرت را چندين برابر كمتر مي كند. اين مسئله باعث مي شود عده ي زيادي از افراد كه از اين شهر زيبا و دلنشين ديدن مي كنند، به فكر ماندن در آن بيافتند. با خريد املاك در ازمير به راحتي مي توانيد اقامت دائم اين كشور را به دست آوريد.